Dagens træning: svømning + styrke

Tilbage på skolebænken

Så blev det mandag og jeg er tilbage på ambulanceskolen på Rescue Center Denmark. Det har været 4 fede uger i praktik hjemme på min station i Odense, så det er liiidt lakrids at skal være på skole i 10 uger nu.. Det er virkelig lang tid væk fra ambulancen og mine søde kollegaer. Men sådan er det jo! Til gengæld er der på dette skoleophold udrykningskursus, og det glæder jeg mig rigtig meget til!

De sidste par dage har jeg været totalt nedkæmpet af forkølelse, som både har fyldt mit kranie med snot, givet mig den ømmeste hals og rigtig meget hoved- og ørepine. Så ja, jeg er virkelig ynkelig de dage her og det bliver ikke rigtig til noget træning! Til gengæld er det blevet til en hel del usunde ting, det hjælper nemlig lidt – om ikke andet, så på ynkeligheden…
Nogle vil nok kunne argumenterer for, at når man er syg er det endnu vigtigere at man spiser sundt, så kroppen for en masse vitaminer etc til at bekæmpe sygdommen med, og jojo, det giver da også god nok mening, men når jeg er syg så har jeg ikke særlig meget appetit, medmindre det er Nutella, slik eller chips. Så det spiser jeg, når jeg er syg, og sådan er det bare!

Mine planer for denne uge er først og fremmest at blive rask, og når jeg er det, så venter der mig den første langdistancetur siden mit halvmaraton i sommers, og en tur op af Alpe D Huez på simulatorcykel! Så den her forkølelse må godt snart tage og smutte, nu har vi holdt hinanden ved selskab i 5 dage, og det synes jeg er er mere end længe nok!

Har du nogle vilde planer for denne uge?
Eller er du lige kommet tilbage fra ferie og skal finde ind i den daglige rutine igen?
Jeg får lavet min madplan for denne uge, som kommer op i morgen, måske den kan være til god inspiration til god og nem mad til en travl hverdag!
16839439_1208950112554868_1983983517_n

Smil fra C.

Ingen kommentarer endnu

Skriv endelig en kommantar, jeg svarer på alle!

Kommentér gerne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Dagens træning: svømning + styrke