Drik din morgenmad

Træning uge 13

img_8453

Så blev det mandag og endnu en træningsuge er begyndt! Der er nu kun 84 dage til konkurrencen, så der bliver knoklet! Min weekend har brudt på 100km på cyklen, et par få kilometer i løbeskoene og et styrketræningspas. Jeg nyder virkelig at foråret endelig er kommet til Danmark så jeg endeig kan komme ud på min fine cykel fra MyBikeshop9900!
Træningsprogrammet for denne uge ser således ud:

Mandag: fri
Ja det starter godt ud! men jeg skal til et foregrad i dag efter skole, så jeg når desværre ikke til svømmetræning i dag. Dog tænker jeg, at jeg tager en lille løbetur med fokus på teknik i eftermiddag.

Tirsdag: Lang distance cykel + styrke
Jeg er så heldig at have en halv fridag fra skolen imorgen, så den skal helt sikkert nydes ude i det gode vejr.

Styrke:
Superset 1)
Back Squat: 5, 5, 3, 3, 3
Pull-ups: 5 x 1-4
Superset 2)
Push-press, 5 x 2-3
Roleouts, 5×4-6
Superset 3)
KB Swing, i alt 75-200 swing fordelt på et passende antal sæt
Loaded Carrier (1-5 sæt, varier øvelse, længde og vægt)

Onsdag: Svømning
1 time selvstændig svømning med fokus på armtag, benspark og placering i vandet.

Torsdag: Svømning + løbeteknik
Der er både holdtræning i løb og svømning med tri-klubben, så det skal nok blive godt!

Fredag: Styrke
Styrke:
Superset 1)
Back Squat: 5, 5, 3, 3, 3
Pull-ups: 5 x 1-4
Superset 2)
Push-press, 5 x 2-3
Roleouts, 5×4-6
Superset 3)
KB Swing, i alt 75-200 swing fordelt på et passende antal sæt
Loaded Carrier (1-5 sæt, varier øvelse, længde og vægt)

Lørdag: Fri
Evt en lille let løbetur med fokus på teknik eller en lang gåtur med hunden.

Søndag: Interval cykling
Opvarmning: 30min
Interval: 3 x 4min zone 5 (4min pause)
Puls høj, gerne 178!
Afrul: 10min
Denne træning kommer til at foregå uden for i de nordjyske bakker!

Mit træningsprogram er udarbejdet af Ole Stougaard // Strong4Life.

Rigtig god mandag!
Smil fra C.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Kommentér gerne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Drik din morgenmad