Status på skaden

Ugens træning #11

img_2948Billede af IrfaanK i Repeat Fitness!

Min uge kommer helt sikkert til at blive påvirker af den store eksamensopgave som jeg har hængende over hovedet i disse dage. Ikke at jeg er bag ud, faktisk så skal jeg først aflevere den 9. maj, men åh guf hvor vil jeg bare gerne være færdig NU! Så det kæmper jeg for. Bare så jeg kan komme igang med næste projekt, nemlig at læse op til den eksamen der følger efter afleveringen af projektet.
Længe leve en vild ungdom.

Mandag:
Ja det skulle have været 1 times svømning med tri-klubben. Men det blev til en hel dag og en halv nat med næsen begravet i bøgerne og en masse fingergymnastik på tasteturet!

Tirsdag:
45-60 min cykling på VirtuPro:
VO2 max, 60min med interval:
3 x 4 min i zone 5, med puls på max!
6 min pause mellem hver interval

1 times yoga i Strong4Life., som nok skal blive godt til mine chiken-sticks (ben), efter den hårde cykeltur!

Onsdag:
Styrketræning:
Superset 1:
Dødløft: 5 set / 5 rep, 85%
Military: 5 set / 8 rep
Superset 2:
Pulldown: 5 set / 8 rep
Push-up: 5 set / 8 rep
Backlunge: 5 set 45 sek
Superset 3:
Prowler: 6 set / 15 m
KB swing: 6 set / 15 swing

45min cross-trainer (evt til et afsnit Homeland på iPad’en!)

Torsdag:
60 min cross-trainer (evt til endnu et afsnit Homeland på iPad’en!, ja jeg siger det bare, det er altså drøn god underholdning!)
1 times svømning med tri-klubben

Fredag:
Styrketrænig:
Superset 1:
Dødløft: 3 set / 8 rep
Bænkpres: 3 set / 8 rep
Superset 2:
DB row: 4 set / 8 rep
Squat: 4 set / 8 rep
Planke: 4 set 45 sek
Superset 3:
Prowler: 8 set / 15 m
KB swing: 8 set / 10 swing

Herefter sparkes weekenden igang med et enkelt formål: at få givet den eksamensoopgave et ordentligt spark bagi! Derfor skal der bare skrives, skrives og skrives….

Lørdag:
Jeg regner med, at skrive-festen fra fredag forsætter, og at jeg efterhånden snart kan se en ende på det her mindre vanvidsprojekt. Og sker det, så pakker jeg bilen og sydfrugterne og køre nordvest på, for at bruge resten af min weekend i armene på M og i selskab med hans søde familie.

Søndag:
På programmet har Ole skrevet: svømning + cykling.
nærmere detaljere: 2 timer på rammen og 1 time i bassisnet. Jeg gad godt, at jeg kunne regne med mig selv, og at jeg fik den træning i hus. men jeg tror det desværre ikke. Jeg tror at jeg overgiver mig til sofaen, bøgerne og min eksamenslæsning. Med mindre jeg alligevel mangler en god undskyldning for en overspringshandling, så kunne det selvfølgelig godt blive relevant!

Jeg håber du har fået en god start på ugen, og at den forsætter således!
Mit hovede føles allerede tung og ualmindeligt træt. Men mon ikke en træning, et bad og en god nats søvn kan rette op på det! Det er i hvertfald et forsøg værd, fordi der er godt nok mange dage til weekend lige nu…
Smil fra C.

Psssst!!
Jeg har skaffet en rabat til Repeat Fitness! Så hvis du kunne tænke dig at blive medlem af mit ynglingscenter, så får du lige nu gratis oprettelse samt den 1. mdr. til 99kr ved brug af koden CAROLINE. 
Dette gælder på medlemskabet Weekly!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Kommentér gerne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

:lion: 
:grinning: 
:grin: 
:joy: 
:smiley: 
:smile: 
:sweat_smile: 
more...
 
 

Næste indlæg

Status på skaden