Træning #24

Mine snacks før, under og efter træning

Produkter nævnt i dette blogpost er sponsoreret.

Så altså, udover de 3 hovedmåltider, morgen, middag og aften, så ryger der en del mere ned i maven. Og det er i mange som har opdaget (ja jeg ved godt det ikke kræver den store Sherlock Holmes, eftersom jeg udlevere jo hele mit liv på insta-story, næsten).. Men i har spurgt, om jeg ikke kan skrive det ned, og jo det kan jeg godt! Men jeg advarer jer allerede nu, der er ikke noget system i det jeg tager, eller nogen rutine, kun et behov: er jeg sulten skal det mætte, og er jeg træt skal det give noget energi.

Træt før enhver træning:
Så drikker jeg enten en Nocco eller taget et scoop af MyAmino Energy fra MyProtein.
(få -30% på hele din kurv hos MyProtein med koden CAROLINE)

Sulten før enhver træning: 
Her spiser jeg ofte en Barebells Bar, og mine yndlings er klart White Chocolate Almond og Salty Peanut!

Efter styrketræning:
Her får jeg ofte en Barebells Milkshake. Jeg er ikke typen der er vildt sulten efter en træning, hvor jeg virkelig har presset citronen, om man vil. Og så er det et plus at denne drik har et højt proteinindhold, hvilket nærmest hele fitness-branchen mener man skal have et skud af efter træning.

Under cykeltræning:
Her er det vigtigt der kommer nogen kalorier indebords. Så i dunken har jeg “sukkervand” – det er et brev af de såkaldte “energi drink” fra feltrationen – de af jer, som har været i forsvaret ved hvad jeg taler om, og det virker ganske, det er basic bare sukker og smag! Og i lommen har jeg en eller to Clif-bar. Det indeholder alt det rigtige, og så er det et ekstra stort plus at de ikke smelter selvom solen skinner.

Efter cykel- og svømmetræning:
Ofte får jeg en Barebells bar, fordi her er jeg tit sulten, og det skal gå rigtig hurtigt med at få noget mad i munden.

Og bliver jeg ellers sulten i løbet af dagen, og det ikke lige er i forbindelse med noget træning eller så galt, at jeg tror jeg dør hvis jeg venter så meget som et minut mere, så plejer jeg at lave noget “rigtig” mad. Gerne en ristet rugbrød med hyttejytte og en gang toppings, så den bliver rigtig instagram-værdi.


Her er det ristet rugbrød: den ene med salat, hytteost, røget kalveinderlår, pesto og asparges, den anden med hytteost, avokado, chia-frø og ristede cashew nødder. 

Nu vil jeg lade op til 1,5 times styrketræning og 1,5 times svømning!
Du kan finde hele ugens træningsprogram her!
Ha’ en dejlig torsdag,
Smil fra C.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Kommentér gerne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Træning #24