Fødselsdag og gaver hele vejen til sandkassen

2 uger med kostplan og træningsprogram

Så gik der to uger med min livsstilsændring. Den her uge knap så “køn” som den første uge.
Jeg må i hvert fald konkludere, at det med at holde en kostplan, når man ikke har noget køkken er en ret stor udfordring!
Mandag i sidste uge, altså den 8. april, blev det gamle køkken pillet ned og smidt ud. Og først i dag er det nye køkken ved at blive sat op! Der skulle laves en masse maler, murer og VVS arbejde før det nye køkken kunne sættes op, og det har taget lidt tid. Men nu er de altså igang! Og jeg håber virkelig meget at de bliver færdige imorgen eller onsdag. Åh’ det kunne være dejligt!

Men altså, en kostplan uden et køkken er ikke noget jeg vil anbefale!
Men jeg har da gjort mit bedste, selvom det et par gange har været meeeget ved siden af det der stod på planen. For at være helt præcis, så har jeg både spist mig dårlig i en stor buffet, været forbi mor og fars kødgryder, spist pizza i sengen og sushi ved naboen..
Og det går jo langt ud over det ene måltid om ugen, hvor jeg må spise hvad jeg vil. Det såkaldte “cheat-meal” .. Et ord jeg hader, og har omdøbt! Læs mere her: Cheat meals og flad mave

Men ser vi så lige bort fra kostplanen og i stedet tager et kig på træningen, så er det faktisk gået ganske godt! Der har godt nok været et par dage, hvor jeg desværre ikke nåede at træne, men sådan er det går det altid for mig, når jeg arbejder alt for meget. Den her uge er dog lidt mere afslappende på den front, og dermed er træningen blevet klaret reglmæssigt! Jeg kan mærke at jeg allerede er blevet en smule stærkere! Og det er dejligt, at kroppen stadig gerne vil samarbejde, selvom kosten ikke spiller som den skal.

Selvom billedet godt kunnet tyde på, at der er sket en helt masse med kroppen i denne uge, så tror jeg lige, at jeg venter en uge mere før jeg måler mig selv igen… Jeg tror ikke på at der er noget som har flyttet sig en centimeter, tværtimod så tror jeg min krop har taget en del væske på sig, da jeg, udover ikke at have spist særligt godt, så har jeg også spist meget uregelmæssigt. Der har været et par dage, hvor jeg kun har spist 1 gang. Og så har jeg sover aaalt for lidt! Du kan læse sidste uges status her: 1 uge med kostplan og træningsprogram

Så det korte af det lange på den her lille status må være, at der er plads til seriøs forbedring, og at der skal stramme op i denne uge. Så nu må vi se, jeg har jo i skrivende stund stadig ikke noget køkken, og så er der jo lige den lille ekstra udfordring, at påsken står for døren = påskefrokost!
jaja, undskyldninger er der nok af! Allerede på forhånd..
Men jeg er topmotiveret for at komme til at stå lidt skarpere frem mod M kommer hjem på ferie fra sandkassen! Hvilket i øvrigt er snart! Under en måned!!!!!

Flere af jer har spurgt om jeg ikke kan dele flere opskrifter – og jo, meget gerne! Jeg skal bare lige have et køkken hvor jeg kan lave maden i! Og så har jeg fået en masse henvendelser om jeg ikke kan dele mine træningsprogrammer. Og det vil jeg sådanset rigtig gerne, men problemet her er, at jeg jo har betalt for dette hos en personlig træner, så jeg kan ikke bare dele det ud med jer, desværre. Men til gengæld brygger jeg på et helt nyt projekt, der inkludere benhård træning, men helt uden udstyr! Jeg glæder mig meget til at søsætte min nyeste idé, og jeg håber i vil tage rigtig godt imod det! Jeg ved endnu ikke, hvornår det bliver, fordi jeg vil gerne gøre det rigtig godt fra start af! Meeeeen, stay tuned!

Stort tirsdagssmil fra C

Ingen kommentarer endnu

Skriv endelig en kommantar, jeg svarer på alle!

Kommentér gerne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Fødselsdag og gaver hele vejen til sandkassen