Det har vi lavet, mens M var hjemme på leave (DEL 2)

Dagens træning, 13/6-19

Efter jeg omsider har fundet tilbage til en rutine med en masse træning i min hverdag så er der flere og flere der spørger, om ikke jeg vil begynde at dele mine træninger her på bloggen – og det vil jeg selvfølgelig gerne! Men jeg vil også gerne, at i lige husker, at jeg altså ikke er personlig træner eller uddannet fitnessinstruktør, eller andet. Jeg er bare tosset glad for at stå i et center og svede, mens jeg løfter på tunge vægte… Så altså, alt det jeg skriver herinde i forhold til min træning, det er MIN træning, og ikke nødvendigvis en som vil fungere for dig hvis du arbejderr mod et bestemt mål. Men derfor må du gerne tage alt den inspiration og motivation som du kan bruge, lige her!

Men altså, dagens træning har fokus på ryggen og skuldrene:
20 min opvarming på stepmaskinen
Superset 1: 3 set / 10-12 rep
Dødløft + front raises m. vægtskive
Superset 2) 3 set / 10-12 rep
Military press + rear delt på skrå bænk
Superset 3) 3 set / 10-12 rep
DB row (en arm) + DB lateral raises
Superset 4) 3 set / 10-12 rep
Kabel pulldown + upright row

Er der nogle af disse øvelser du gerne vil prøve, men ikke kender til, så hop ind på google og se dem eller find en video af dem på youtube, så du ikke laver en skade på dig selv!

Da jeg ikke lige fik taget et billede i spejlet af den booth-pump jeg ikke havde, fordi jeg jo ikke havde trænet bagdele, så får i her i stedet for et billede af mit store smil efter en god svedig træning!

Rigtig god træning,
Smil fra C.

Ingen kommentarer endnu

Skriv endelig en kommantar, jeg svarer på alle!

Kommentér gerne!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Det har vi lavet, mens M var hjemme på leave (DEL 2)